hotul de nuci

hotul de nuci

miercuri, 8 februarie 2017

Roadele din anul 3 pana in anul 8 dupa plantare

Dupa aproximativ trei ani, nucii au inceput sa dea primele semne de roada! Am avut in medie cam 2-3 nuci pentru aproape fiecare pom Milotai, si 5-6 nuci pentru fiecare pom Lara.

Primele nuci
In anul cinci, 40 de pomi Lara au dat o recolta de 2 kg. Nucii Milotai s-au miscat ceva mai greu, probabil si datorita faptului ca a fost seceta, si fiind plantati pe un teren din sat, nu am prea fost sa ii udam. Totusi, am avut 1/2 kg pentru cei 40 de nuci. Nucii Lara sunt plantati in gradina de acasa, si astfel au primit apa suficienta. 


In anul sapte dupa plantare am avut in total 20 de kg de nuci in coaja. Aproximativ 17 kg au fost nuci Lara, si restul Milotai. De asemenea am observat ca nuciile Lara au o coaja mai subtire si se poate extrage mult mai usor miezul de nuca intreg. O nuca are aproximativ 15 gr, din care 7-8 gr este miezul. Si sunt foarte bune la gust!

Miez de nuca

In anul opt (sapte pentru Milotai) am avut prima recolta mai serioasa, si anume 120 kg de nuca in coaja, din care cam 100 a fost doar nuca Lara. Pomii sunt maricei si arata foarte bine, in ciuda faptului ca in primii trei ani, li s-au uscat foarte multe crengute datorita gerului tarziu de primavara.

Nucii Milotai nu se dezvolta chiar asa cum as vrea eu, si ma tot gandesc cum sa fac sa ii ajut sa creasca mai bine. 
Nucii Milotai, anul sapte

Acum asteptam sa vedem cum va fi recolta in anul 9. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu